2 Şubat 2011 Çarşamba

Defne Joy Foster



bugün güzel bir gün olabilirdi..
bugün güzel bir gün olamadı!
ölüm ona yakışmadı saçmalığını geçelim
ölüm yakışmaz zaten kimselere
en hayat dolu en içten en sempatik
en -ben onu çok seviyorum- dediklerimiz öte yana
en nefret ettiklerimize bile yakışır değildir ölüm..




ölüm sadece
-hayat gerçekten çok kısa
nasıl bir anın ardından nerede ve nasıl biteceğini bilemezsin- gerçeğini
çok sevdiklerimiz
hiç sevmediklerimiz 
hatta belki kimi zaman hiç tanımadıklarımız üzerinden
yüzümüze çarpan bir -yok- oluş

sahi.. ne için üzülüyorduk dün?
bugün neye yoracağız bu kafamızı?
o aylar önce aldığımız, çok para verdik diye bir türlü giymeye kıyamadığımız cicilerimizi
yarın giyebilecek miyiz?
ben,
sevgilime yeterince seni seviyorum diyebildim mi?
diğer tüm küslüklerimi unutabildim mi?
tüm yaşanmışlıkları hiçe saydığımız o günler dünse, ve bugün varsak henüz
yarın tüm kaybettiklerimize değecek mi?

tüm bunları sorgulamak için çok mu genciz
ya da çok mu hayattayız henüz?
o da hayattaydı dün.. çok da gençti üstelik!
bugün yok..
yarına neleri ertelemişti kim bilir?

 
ölüm düşündürüyor
hayat izin vermiyor!
ölüm, kalanı yarım bırakıyor
kalan, yaşamaya devam ediyor
hayat, izin vermiyor....

nurlar içinde yat Defne Joy Foster

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder