18 Nisan 2012 Çarşamba

Gelinlik Dosyası ve Mutlu Son :)

Hafta sonu, gelinlik seçme maratonu için annemle Ankara'dan İstanbul'a gittik. 
Ablam, kuzenim, annem, ben ve teyzesinin "prenses elbiseleri" giyeceğini duyup bu anı asla kaçırmak istemeyen bitanecik balböceği yeğenim, tam bir ay öncesinden alınmış randevular için toplaştık. Program hayli yoğundu. Cumartesi günü Pronovias - Vakko Wedding - Beyaz Butik ve Beymen Bridal'a bakılacaktı Nişantaşı'nda. Pazar günü ise her ihtimale karşın, Pronovias ile Vakko Wedding'in Suadiye'deki mağazalarından alınmış randevularımız vardı.
Gelinlik diktirmeyi son seçeneğe bırakmış olan ben, bu hafta sonu gönlüme göre bir gelinlik seçebilmeyi çok istiyordum.

Hayatım boyunca, kafamdaki gelinlik modeli belden oturan ve kat kat tüllerle kabartılmış prenses model gelinliklerdi. Bu nedenle, ağırlıklı olarak bu modellerden denedim. 

İlk olarak modellerini denemek için en çok can attığım Pronovias'a yollandık. 
Burada denediğim modeller ve fiyat bilgileri şöyleydi:


  

Jazmin:
2.940TL


















 Jenny:
2.980TL
















  

Batista: 
6.220TL


















Georgia: 4.060TL


















Pampa: 6.300TL
















 
Primor: 
9.780TL




Veeee son olarak şu yazımda da bahsetmiş olduğum Prestigio model; fiyatı tamı tamına
14.300TL !!!



















Pronovias'da giyip çıkarmaktan yılmadığım bıkmadığım bunca model içinden, en çok aklımda yer eden Batista model gelinlik oldu. 
Primor ve Prestigio model gelinlikleri ise, "akıl var mantık var" şeklindeki yaklaşımım neticesinde, yok saymayı başardım :)))

Rotamızı Vakko Wedding mağazasına çevirdik. Ağırlıklı olarak Vera Wang, Elie Saab, Zuhair Murad gibi tasarımcılara ait haute couture gelinlikleri satan Vakko Wedding, aslında benim aşık olduğum modellerin tamamını barındırmaktaydı. Ancak gene bir önceki yazımda bahsetmiş olduğum Elie Saab ve Vera Wang gelinlik modellerinin fiyat aralığının 18.000TL ve 27.000TL ve arasında değiştiğini duyduktan sonra, bir gönül bağı kurup ayrı düşmek durumunda kalma korkusuyla bu gelinlikleri denemekten vazgeçtim :)))

Vakko Wedding bunların dışında, La Sposa ve St. Patrick'e ait modelleri satmaktaydı. Aklın mantığın daha yatkın olduğu bu gelinlik modelleri içinden 4 tane modeli denedim ancak aklımda sadece 2 tanesi yer etti ve bunların bilgilerini not aldım. 
İkisi de La Sposa'ya ait olan bu modeller ve fiyatları ise şöyle:




Secreto: 
6.370TL
















Sideral:
6.410TL
















Aşık olacağım gelinliği bulacağımdan emin olduğum iki mağazada da, birbirinden güzel gelinlikler denedim ve "ben nasıl seçim yapıcam bunların içinden!!" diye bir karmaşaya düştüm. Evlenmiş olan arkadaşlarım hep, benim olmasını isteyeceğim gelinliği denediğimde bunu hissedeceğimi, başka model denesem bile dönüp dolaşıp mutlaka o gelinliği alacağımı, gözümün başkasını görmeyeceğini söyleyip duruyordu. Bundan yola çıkarak, henüz o duyguyu yaşayamadığım için endişeye kapılmıştım. Bence denediğim gelinliklerin hepsi çok güzeldi. Bence hepsinin içinde ben bir prenses gibi görünüyordum. Bence denediklerim içinden herhangi biri olabilirdi benim gelinliğim.

Pronovias ve Vakko Wedding'e bakıp halen gelinliğimi seçememiştim ve (dürüst olmak gerekirse) gelinlik bulma konusunda hiç mi hiç ümidim olmayan Beyaz Butik mağazasına sıra gelmişti. 

Beyaz Butik'in internet sitesinde yer alan fotoğraflar bana çok ümit vaad etmemişti, ancak modellerin bunlarla sınırlı olmadığına bizzat şahit oldum :))

Gelinlikleri denemek üzere içeri girdiğimde, aslında pek çok model seçmiş olduğumu fark ettim. Buradaki modellerin bence en önemli özelliği, diğer gördüklerimden / denediklerimden FARKLI olmalarıydı. Gerçekten diğer iki mağazadakilere göre daha değişik gelinlik modelleri deneme fırsatım Beyaz Butik'te oldu. İlk bir iki gelinlik yine benzer detaylara sahipti. Fakat daha sonra, gerçekten "way annesini" dedirten modelleri denemeye başladım üst üste. 

Beyaz Butik'te fotoğraf çekmek yasak olduğundan, ve denediğim modellerin isimlerini not almadığımdan, burada denediğim modellerin görsellerini paylaşmam mümkün olmadı. Ancak denediğim modellerin fiyatlarının 4.500TL ile 6.500TL aralığında olduğunu söyleyebilirim.
Bu arada, bütün mağazalarda peşin alımlarda %10 indirim uygulandığı detayını da vermek isterim.

Derken sıra, göğüs detayını çok beğenerek denenecekler arasına aldığım, son derece sade, aklımdan geçenin aksine çok kabarık olmayan bir gelinliği denemeye geldi.
Veeeeeeee.... bi anda, o hep yaşayacağımı hayal ettiğim hisle doldum. 
Gelinlik giydirildi ve bana yardımcı olan bayan, "perdeyi açayım mı?" diye sordu. O esnada ben aynaya bakakalmıştım. Ona, "bu benim gelinliğim!" diyiverdim. Perde açıldığında, beni görenlere "ben gelinliğimi buldum!!" diye haykırıyordum!!! :)))))

Ben etek uçlarımı toplamış salınırken, olduğum yerde dans ederken, aynanın önünde sırıta sırıta şımarırken, ailenin diğer fertleri bana duvak seçmeye çalışıyordu. Neden bilmiyorum ama duvak kısmıyla pek ilgilenemedim :)))
Bizimkiler, seçtiğim gelinliğe en uygun olduğunu düşündüğü duvağı seçip bana gösterdiler ve böylece duvağım da seçilmiş oldu.

Geriye kalan bütün randevuları iptal edip (Beymen Bridal'a "zaten Ankara'da prova yapma imkanı da olmayacaktı" diyerek hiiiç bakmamış oldum), aşk yaşadığım o duru gelinliğin siparişini vererek Beyaz Butik'ten -çok mutlu- ayrıldık. Böylece İstanbul'da, koskocaman 1,5 gün yanımıza kar kaldı.

Modeller sipariş üzerine geldiği için, gelinliğime kavuşmak için temmuzun son haftasını beklemem gerekecek. Bir daha bir daha giymek için sabırsızlanıyorum şu anda! Bu süre içinde ayakkabıma karar vermem gerekiyor. Yeni maratonum gelin ayakkabısı üzerine başlıyor diyorum özetle :))))

Denediğim modellerin, gelinlik üzerimde çekilmiş fotoğrafları yerine internetten bulduğum görselleri paylaşmayı ve seçmiş olduğum gelinliğin modelini buradan söylememeyi daha doğru buldum. Çünkü ben batıl bir insan olarak, damat beyin beni 08.09.2012 tarihine kadar herhangi bir gelinlikle görmemesini ve seçtiğim gelinliğin modelini dahi bilmemesini daha uygun buluyorum :))))

Son olarak,
O gün gerçekten hayatımın en güzel ve en özel tecrübelerinden biri olarak kalacak!!
Gelin olmuş gidiyorum beybiler!... :))))

2 yorum:

  1. Aynı modeller burda da var nasıl oluyor http://www.candangelinlik.com/gelinlik-fiyatlari

    YanıtlaSil
  2. amk 14 milliyar gelinlik mi olur

    YanıtlaSil