20 Haziran 2012 Çarşamba

Pikniklerken Fotoğraflamaca



  

   
bu yazıda biraz bizden, bilhassa "onlardan" bahsetmek istiyorum..
onlar, pek sevgili pek yetenekli Asuman & Onur çifti :)

Asuman ve Onur fotoğraf çekmeyi çok seven, bu işi çok büyük bir keyifle yapan, birlikte çekim yaptıkları insanlarla iyi iletişim kurabilen yetenekli bir çift. kaliteli ve keyifli işler çıkararak, arkadaşlarının ve(ya) tanıdıklarının güzel anlarını ölümsüzleştiriyorlar bu aralar sıklıkla.. şanslı çiftlerden biri de biz olmuş olduk :))

biz buz gibi havaların çılgınca bastırdığı 10.12.11 tarihinde nişanlanmıştık. o tarihlerde, o soğuklarda açık havada nişan fotoğraflarımızı çektirmeye 1-2 kez niyetlendiysek de, bir türlü gözümüzü karartamadığımızdan erteleyip durmuştuk. yazın tam anlamıyla gelebilmesi haziran ortalarını da bulunca... hayalimizdeki "piknik konseptli" fotoğraf çekimini ancak gerçekleştirebildik :)))

efenim, pazar günü, düğün telaşı ev tadilatı mobilya seçimi filanmış.. hepsini bir kenara atıp, kendimizi yollara vurduk. maksat, fotoğraf çekimi yaparken rahat hareket edebileceğimiz en uygun en yeşil alanı bulabilmekti. bir süre arabalarla gezindikten sonra, gözümüze kestirdiğimiz bir alana yayıldık. yanımızda getirdiğimiz "piknik konsepti"ne uygun materyalleri güzelce yerleştirdik ve yaklaşık 2 saat boyunca çooook eğlendik.. :)))

8.9.12 tarihinde de gözümüzü kırpmadan düğün hikayemizi onların çekmesini rica ettik. çünkü bizce hepsinden önemlisi, böyle özel anlarda yanında rahat olabileceğin uyum içinde çalışabileceğin insanlar bulabilmek. biz bulabildiğimiz için pek mutluyuz!

eğer ki,
nişan fotoğrafı çektirmek istiyorum, fotoğrafçı arıyorum
düğün hikayesi çektirmek istiyorum, fotoğrafçı arıyorum
yeni doğan fotoğrafı çektirmek istiyorum, fotoğrafçı arıyorum
doğum fotoğrafı çektirmek istiyorum, fotoğrafçı arıyorum
veya
ben de istiyorum böyle konsept bir çekim sevdiceğimle, ailemle, eşimle dostumla...
veya (ve bence hepsinden önemlisi)
ben amatör (ki ben amatör kelimesini işini aşkla yapanlar için kullanırım) ruhunu
kaybetmemiş biriyle çalışmak istiyorum,
diyorsanız bence Asuman'ın (henüz yeni açmış olduğu) bloguna bir göz atın, takibe alın!!
bu adreste ise geçtiğimiz hafta sonu yaptığımız çekime ait başka fotoğraflar bulabilirsiniz..
hadi tık tık, tık tık.... :)))

öperekten!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder