18 Ekim 2012 Perşembe

Deli Kızın Düğün Curcunası Part#1

Efendimmmmm

Biz nihayet evlendik! Bitmez sandığım tüm tasalar bitti, evimize barkımıza yerleştik. Bi süredir evcilik oynuyoruz :)) Düğün organizasyonuna ben boyutlarda kafayı takmış biri için bile, düğünümüz kem gözlerden uzak geçti, aksilikler bizi bulmadı.. Tam da istediğim gibi çook, pek çok göbecikler atıldı şükür :)))
Ankara'da düğün planlayan herkeslere birazcık olsun faydam dokunsun isteğiyle bir dizi yazı hazırlıyorum. Hani olur da yolunuz bu bloga düşüverirse, belki bi hayrımı görürsünüz :)

Bu yazının ilk konusu (yazmalara doyamadığım....)

Gelinlik Meselesi, Provalar ve Beyaz Butik:

Efendim bu maratonu şuradaki yazımda uzuuun uzuun anlatmıştım. Nihai olarak da gelinliğimi Beyaz Butik'ten aldığımı söylemiştim, ancak damat beyler görmesin diyerekten gelinliğimin fotoğrafını paylaşmamıştım.
Artık gelinlikle görüldüğüme göre, gelinliğimin fotoğraflarını da paylaşmamda bir sakınca kalmadı..
(Bu arada sadece gelinlik değil, duvak, kese ve saç aksesuarımı da Beyaz Butik'ten aldım.)

Belirtmeden geçemicem, Ankara'daki Beyaz Butik'in terzisi Nurgül ablayı, eğer gelinlik seçiminiz buradan olur ise, eminim siz de benim gibi çok seveceksiniz. Güler yüzüyle, benim gibi telaşe müdürü bir gelin adayını kuzuya çevirmeyi başardı :)

Aşağıdaki fotoğraflar anneli, kuzenli, bol arkadaşlı gidilen bir provadan..

Veee pek tabii fotoğraflar Asuman Araz tarafından çekildi :)))



İşte aşık olduğum gelinliğim : )))
Fiyat bilgisini buradan paylaşmak istemedim, merak eden olur ise kendisine bilgi verebilirim.

.::: Coming Soon :::.

Efenim;
- Kına Meselesi
Sonracığıma, 
- Düğün Yeri Araştırmaları ve Seçimi
Elbette
- Saç Baş Makyaj
Ve Bana Kalırsa En Eğlencelisi;
- Düğün Organizasyonu, Süsleme ve Diğer Tüm Detaylar

Bu sefer arayı açmadan yazmaya devam edeceğim! ;))

Öperekten !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder